Nyheder og presse

Her finder du vores seneste nyheder, publikationer og arrangementer. Du er altid velkommen til at kontakte kommunikationsafdelingen, hvis du søger efter en ekspert eller en god historie fra vores forskning og uddannelser.

Nyheder og presse

Gå på opdagelse i nyheder, events og eksperter

på Institut for Arkitektur og Medieteknologi
Nyheder fra Create
Her kan du se de seneste nyheder, publikationer og tweets fra forskning og studier på Create.
Arrangementer og udstillinger
Her kan du følge med i vores udstillinger, Ph.d.-forsvar, foredrag og konferencer både i Aalborg og København.
Kontakt og pressefotos
Her finder du kontaktoplysninger til kommunikationsafdeling og ledelse. Du kan også finde pressefotos og videoer.
Kontakt og pressefotos
Find en ekspert
Her kan du finde en forsker og ekspert inden for arkitektur, design og medieteknologi.
Læs vores seneste institutbrochure
Create institutbrochure

Find en ekspert

Leder du efter en ekspert i kunstig intelligens og overvågning, lyd- og musikteknologi, byrum, byudvikling og bæredygtig arkitektur, eller vil du gerne vide, hvordan mennesker samarbejder med teknologi? Forskerne på Institut for Arkitektur og Medieteknologi har meget viden at byde ind med. Du kan gå på jagt efter din næste ekspertkilde her. Se de forskellige emner, vi har viden om, og klik videre for at finde en ekspert.