Create Spotlight Podcast

Lyt til podcasten Create Spotlight. Podcasten kaster lys over den interessante og unikke forskning på Institut for Arkitektur og Medieteknologi på Aalborg Universitet.

Lyt på Spotify

Create Spotlight Podcast

Lyt på Spotify

Det bliver mere og mere vigtigt for forskere og undervisere at være åbne om deres arbejde og dele deres viden.

I podcasten Create Spotlight får du mulighed for at for at møde de interessante, unikke og forskellige mennesker, der arbejder på Institut for Arkitektur og Medieteknologi (Create) på Aalborg Universitet. I podcasten deler de deres forskning, interesser og hobbyer med dig.

Din vært er adjunkt Ivan Nikolov.
Co-producer i sæson 1: Kate Bauleth

Podcasten og episode-beskrivelserne er på engelsk.

Create Spotlight - episoder

Lyt til alle episoder af podcasten