Spring til indhold

Find en ekspert

Leder du efter en ekspert i kunstig intelligens og overvågning, lyd- og musikteknologi, byrum, byudvikling og bæredygtig arkitektur, eller vil du gerne vide, hvordan mennesker samarbejder med teknologi? Forskerne på Institut for Arkitektur og Medieteknologi har meget viden at byde ind med. Du kan gå på jagt efter din næste ekspertkilde her. Se de forskellige emner, vi har viden om, og klik videre for at finde en ekspert.

Find en ekspert

Søg efter forskere og forskningsprojekter